Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem
Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ...
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Svobody 73/28, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 30 hod/týdně. Mzdové ohodnocení: ...
Práce je vyhrazena pouze pro OZP
NÁPLŇ: Kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek. Zkrácený úvazek 3hod/den.
POŽADAVKY: ...
Pravidelné administrativní úkoly spojené s chodem oddělení likvidace pojistných událostí. Administrativní podpora zaměstnancům tohoto oddělení. Koordinace a administrativa spojená ...
Shuangxingtang, e-mail: hr1tin@seznam.cz
Náplň práce: stlaní postelí, úklid koupelen, dodávání ručníků, mýdla a podobných předmětů, úklid kuchyní
a pomoc při kuchyňských pracích, ...
pracoviště Kotojedy
- Náplň práce: přijímání aut na servis, zajištění skladu náhradních dílů, administrativní činnosti
- Požadavky: praxe v oboru administrativního pracovníka, ...
Kontakt: Zapletal Martin, tel.: 734240502, e-mail: personalista@bryvecasta.cz
Recepční činnost v moderní administrativní budově.
Nutná osoba OZP, trestní bezúhonnost a ...
Kontakt: Joudalová Diana Ing., tel.: 731 683 947, e-mail: pujcovna@vyskovepracesova.cz
Požadujeme:
-samostatnost, spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu
-praxe v oboru ...
Pracovní náplň organizačního asistenta:
Organizační zajištění konferencí, sympozií a dalších vzdělávacích
akcí
zpracování koncepcí, rozpočtů, koordinace projektů, ...
VOLNÉ MÍSTO JE VHODNÉ PRO OZP!
Místo výkonu práce: Chrudim
V rámci pracovní pozice se může jednat o zajištění dílčích úkolů na kamenné prodejně:
Tvorba a zdobení vitríny. Příjem ...
Markéta Jakubcová, tel.: 737598777 , e-mail: HR@mzdove.eu
telefonicky PO-PÁ 13-15 hodin. (Jen v případě nutnosti.)
Práce vhodná pro OZZ a OZP uchazeče.
Požadujeme:
- ...
Administrativní práce s obsluhou e-shopu , vyřizování objednávek. Obsluha zákazníků výdejního místa Zásilkovny. Do budoucna možnost přechodu na pozici koupelnového specialisty.
Administrativní pracovník s následující náplní práce: administrace pošty, kategorizace dokumentů a jejich kopírování, organizace a evidence pracovních schůzek
Kovařík Petr Mgr., ...
Kompletní administrativní činnost, uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk. B, obchodní dovednosti výhodou.
Nabízíme: zaškolení, nadstandardní finanční ...